
GWARANCJA
Jeżeli otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.
REKLAMACJE
Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. „o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego”. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.
ZWROT PRODUKTU
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), masz prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny zwrotu jeśli zakupu dokonywałeś jako konsument. Towar wraz z oryginałem paragonu należy odesłać w dowolny, wybrany sposób (na koszt własny) wraz z wypełnionym zwrotu towarów* na adres podany w formularzu.
W terminie 14 dni od zakupu istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego produktu. W tym celu należy uzupełnić formularz zwrotu, który dostępny jest na stronie: https://ekokarat.pl/zwrot
- Produkt, w miarę możliwości powinien posiadać oryginalne opakowanie i być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta powstała na skutek sprawdzenia jakości, kompletności i funkcjonowania towaru;
- W paczce powinien znajdować się oryginał paragonu wraz z certyfikatem (jeśli został wcześniej dołączony do zamówienia). Jeżeli na paragonie znajdują się produkty, które nie są zwracane, to po dokonaniu przez nas zwrotu odsyłana jest kopia paragonu ze skorygowaną pozycją;
- Jeśli do zamówienia został dołączony prezent, a wartość zwrotu obniża wartość zamówienia poniżej wymaganej kwoty, otrzymany produkt również należy odesłać.
W przypadku odstąpienia od umowy, otrzymujesz cenę uiszczoną tytułem nabycia towaru.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonana przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROTU PRODUKTU)
Prawo odstąpienia (zwrotu) od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
- W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Produktami takimi są w szczególności obrączki ślubne, pierścionki oraz innego rodzaju biżuteria zamawiana u producenta zgodnie z indywidualnymi parametrami wskazanymi przez klienta – m.in. rozmiar obrączki lub pierścionka, grawer, rodzaj kamieni, rodzaj surowca.
- W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
- O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
Wszelkie reklamacje oraz zwroty prosimy o odsyłanie na poniższy adres:
PPHU Eko-Karat s.c.
ul. Sudecka 166; 53-129 Wrocław
tel. 517 717 631; e-mail: ekokarat@gmail.com
* Pliki do pobrania/wydruku:
FORMULARZ ZWROTU TOWARÓW (przy odstąpieniu od umowy)
FORMULARZ REKLAMACYJNY (przy uszkodzeniu produktu)